شهید حســن علـی کــراتی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید حســن علـی کــراتی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید حســن علـی کــراتی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام حسن علی کراتی از شهدای دانش آموز شهرستان عباس آباد می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : یعقوب علی
تاریخ تولد : 1343/01/10
تاریخ شهادت : 1361/02/10
محل تولد : عباس آباد
گلزار شهدای زیارت ور عباس آباد
نحوه شهادت : اصابت تیر به بدن
محل شهادت : خرمشهر - عملیات بیت المقدس
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

پدرومادرعزیزم ، برای بنده هیچ موقع گریه نکنی چون گریه کردن که فایده ای ندارد جز تمام زحمت های خودرا به هدر بدهید .وهیچ موقع به خیال من نباشید و هرگز چنین فکر نکنید که چنین پسری داشته اید ، ومن میدانم که شما خیلی برایم زحمت کشیده اید وازمن مواظبت کرده اید ولی من هیچ کاری برایتان نکرده ام واز شما می خواهم که مرا ببخشید واز سر تقصیراتم بگذرید و پیش خدایم مرا خجالت ندهید .

برادرجان ، این راهی که من انتخاب کرده ام و سلاح به زمین افتاده را بردار و این راه را ادامه بده و پیروز خواهید شد .

راهی را که من انتخاب کرده ام راهی است بسیار خوب وبا کمال افتخار این راه را انتخاب کرده ام وآنقدر کوشش و تلاش می کنم تا شهید همین راه پر ارج شوم ....

ما باید تا آخرین قطره خون خود بجنگیم ما از درگیری و جنگ هراسی نداریم ومن می دانم که این جنگ به نفع اسلام می باشد آینده پیروزی حق بر باطل را پیش بینی می کنم و می دانم که اسلام همیشه پیروز است .

رمز پیروزی انقلاب ما وحدت و همبستگی بوده است و روی آوردن بیشتر مردم به اسلام و قران است .

ما باید آنقدر کوشش کنیم تا صنعت ما روبه بالا ببریم  ، کسانیکه نمی خواهند مملکت ما روبه بالا برود دوست دارند همیشه دست به سوی کشورهای دیگر دراز کنیم و خودمان هیچ گونه تخصصی نداشته باشیم .

انتظارم از انقلاب این بوده که کسانی را در خط امام نیستند آنان را شناسایی کنند و آنان را به اسلام برگردانند .

یک عضو بسیج باید همیشه آماده باشد واز دنیا چشم بپوشد ودرراه انقلاب اسلامی ایران نهایت فعالیت را بکند ومن همیشه پشتیبان بسیج می باشم چون یک نیروی خیلی خوب برای انقلاب می باشد . 

میثم میثم
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۶ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر